...

Igår var jag på stan och handlade lite kläder:P Blev ju såklart inte massa kläder som sitter tajt men en hel del annat! Leggins och någon lång t-shirt, vilket jag kommer kunna använda ett tag framöver iaf. Hoppas på att få slippa handla mamma kläder, känns så onödigt eftersom man inte har någon direkt användning av det efter att bebben har kommit...

Sen var jag helt slut, hade planerat att göra massa annat på eftermiddagen, men det gick inte!! Vid fyra trodde jag nästan att jag skulle somna, usch vad det tär på kroppen att vara gravid!
Men det är helt underbart ändå:)

Idag har jag börjat plocka i ena rummet, vill ju få ordning någon gång! Men sen var Lasse hemma vid tre och sa att han var tvungen att jobba över idag och då gick lusten ur mej att fortsätta.
Tycker inte om att vara hemma själv hela dagarna, och jag orkar inte gå o hälsa på någon:(
Så då uppskattar man verkligen när han kommer hem!

Ajja nu ska jag nog börja med lite mat tror jag, måste bara diska först!
Imorgon blir det en sväng till Hultsfred för oss...wiieee

Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0