Påsk

Nu har jag varit dålig på att skriva igen...hmmm....att man aldrig lär sig att det är lättare att skriva lite varje dag! Men jag tränar ju iaf minnet genom att vänta en vecka att berätta vad jag har gjort:P

Förra fredagen var vi som sagt i Hultsfred och hämtade våran fina vagn! Det tog ju i stort sett hela dagen, men iofs stannade vi och drack kaffe i Västervik! När vi sen var i Linköping bestämde vi oss för att magen kurrade lite för mkt och stannade även där, men den här gången på Burger King...mums:)
På kvällen blev det att umgås lite med mamma och Peter, vi nog inte hemma i stan förrän kl 2 på natten!

Likt förbannat vaknar vi som vanligt innan klockan slagit åtta (våra helger ser alltid ut så) och kunde inte somna om! Lördagen skulle ha spenderats ihop med Sofia, Glenn och lilla Kevin...Vi hade bestämt oss att inviga det fina vårvädret med en glass på Halvars:) Dock blev det inte så utan vi åkte ut till Arkösund för att hämta Mustangen som hade stått där under vintern. Bilen verkade väldigt glad att få komma ut och hade inga större problem att starta med lite hjälp! OM den nu hade nöjt sig med lite starthjälp bara hade dagen varit fullständigt underbar, men redan efter 2 mil ville den inte mera:(

Vi löste problemet och åkte iväg, den här gången knappt två kilometer....sen var det dags igen....
Efter många om och men landade vi hos Tarmo men dagen hade absolut inte varit som vi hade tänkt oss!

Men ååh så kul det är när våren är här:)

Söndagen ägnades åt tvättning och det blev en liten fika hemma hos familjen Haag/Mironidis :)
Kevin hade växt så att det knakar, och det är alltid lika kul att se dem små liven! så bekymmersfri och lycklig man kan vara.....

Veckan har då ägnats åt att få iordning bilen,så man kanske kan ta den till Jönköping på lördag! Just nu ser det inte ut så men vi får väl se vad man hinner med imorgon:)
Jag har även hunnit med att fika med Helena två ggr, like old times! Hon, jag och massor med kaffe så brukar timmarna gå fort:P

Och nu så är det dags att fira PÅSKEN...Imorgon blir det påskmat hos mamma och Peter, och på lördag hos Lasses föräldrar! Jag är redan trött på allt påskgodis, så får se hur den här helgen slutar...Hoppas på att få en lugn söndag  och måndag iaf...


Tisdag är det barnmorskan som gäller....
men så länge säger jag GLAD PÅSK!
Alex

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, Haag/Mironidis...Haha, du stavade mitt efternamn rätt :) Är inte många som lyckas med det :s

2009-04-09 @ 17:54:44
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Towe

tack gumman, nu är vi iaf hemma så bilder kommer nog ikväll redan :D

2009-04-10 @ 15:57:03
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Haha, kanske är så?

Allt bra med er idag då?

2009-04-11 @ 10:16:09
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0