Besök hos Barnmorskan

Då är påsken över, och allt känns som vanligt igen! Man tröttnar ganska fort på påskmaten, så det är ganska skönt att börja äta "vanlig" mat igen!

I lördags var vi på Elmia, riktigt roligt tyckte jag! Dom hade ju filmtema, så bilar från Batman, Dukes of Hazzard, Gone in 60 seconds och mångra andra filmer kunde man kolla på:D Vi var däri drygt fyra timmar, men redan efter en hade jag riktigt ont i ryggen och höften:( förstår inte varför inte jag kan få ha en smärtfri graviditet:P Nae men det är riktigt jobbigt, och tycker faktiskt synd om dem runt omkring mej som måste anpassa sig hela tiden. Men men, försöker iaf inte gnälla om det, är ju trots allt vanligt under graviditet. Jag är ju inte den första på jorden som är gravid menar jag:P

Söndagen blev iaf en riktigt slapp dag, tror inte vi gjorde ett skit förrutom att ligga på soffan och mysa:)

Joooo, igår var jag hos barnmorskan igen! Ett snabbesök för att lyssna på den lill*s hjärtslag! 145 låg bebbens slag på, hmmm vad är det man säger?! Under 140 är det en pojke eller var det tvärtom:P Haha, tror inte riktigt man kan tro på sånt men kan vara kul o läsa ibland iaf!
Barnmorskan tyckte allt var fint iaf och konstaterade att det var en livlig liten krabat vi hade:) Har jag faktiskt märkt på egen hand dem sista veckorna, då den envisas att hoppa omkring precis hela tiden...
Ska tillbaka om tre veckor igen, då för besöket i vecka 25!

Idag ägnas dagen åt lite städning och bakning, tvillingarna kommer och fikar ikväll hos oss=)

Alex

Kommentarer
Postat av: towe

jaa, jag vet :) hihi super söta, allt ä'r bara bra här, ska strax ut på en promenad :P

vilken vecka ärdu i nu? :)

2009-04-15 @ 12:18:53
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad skönt då :) Jodå, här är allt bara bra. Ännu bättre när solen och värmen kommer fram som den har gjort idag :)

Ååå, ska du träffa Towe idag?

Kram

2009-04-15 @ 14:47:26
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0