Ramsvik

Då har jag precis stoppat i mej lite lunch, blev lite rester sen igår men smaka precis lika gott det!!

Vilket kanon väder vi haft under helgen då, vi har mest varit ute och loppat oss i solen, putsat lite på mustangen eftersom det är 1 maj på fredag:P Om det är fint väder då hade vi tänkt att åka med i majtåget...
Sen var vi också en sväng på IKEA och inhandlade lite saker, blev bl.a två stycken tavel lister. gardiner och lite små saker, shoppade också våra första bebiskläder:D Hihi riktigt kul, dem är ju så söta men man kan ju inte köpa allt ju!

Vi har även hunnit med att boka en resa tills i sommar, blir en vecka på västkusten! Så våran midsommar kommer firas i en röd liten stuga vid havet:) Kan ju inte bli bättre...
Så nu går man bara hemma och längtar till juni månad!


Jaha och snart är man i vecka 25, vad tiden går fort! Men det märks nu, tänkte i morse när jag vaknade att jag faktiskt fått en bula:) Men man tänker ju inte på det när man ser den varje dag...

Nee nu ska jag försöka lägga in lite ny musik på Ipoden, det behövs kan jag lova! Har inte gjort det på hur länge som helst:P



Vill även säga att jag har världens underbaraste pojkvän som gör allt för att jag ska må bra! Han är verkligen värd allt han kan önska sej....En finare människa kan man inte hitta!

...att man kan vara så kär:)


Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0