Granen står så grön och grann i stugan...

Heeeeeej=)

Bara ett par dagar kvar till jul nu! Min absolut favorit högtid....
Här hemma har både julpynt, belysning och faktiskt en helt äkta kungsgran kommit upp och gör att hela lägenheten har en så härlig julstämning. I år kommer vi vara hemma julafton med lite folk på besök, detta innebär ju då lite matlagning. Igår blev det att steka köttbullar (ca 2½ kg färs) lägga in sill och göra en smarrig Jansson, fullt upp med andra ord!

Idag blir det städning och en sväng till coop då vi missat lite små saker sist vi var och julhandla! Kan tänka mej att det är smockat med folk men men....så går det när man är glömsk=P


Wilma med våran julgran i bakgrunden!


Dopet förra sndagen gick jättebra och Wilma var så snäll i kyrkan, hon sysselsatte sig med att babbla med alla ljus i stället för att lyssna på den tråkige prästen:P Dock blev det inte så mkt bra bilder då min kära lillebror inte är så hightech med kameran, därför efterlyser jag nu kort från dopet av er som var där, ni får jättegärna skicka dem till mej över mejlen=)

Iaf så var det ett mysigt dop och är såååå glad att vi fick dela den stunden med alla nära och kära som kom. Tack!



Wilma fick massor fina doppresenter bl.a  leksaker, nallar, smycke och smyckesskrin, gåstol, matservis och egna bestick, kläder och en bok att skriva om henne i + massor mer!

Neee nu ska ja ta hand om min lilla skrutt som börjar bli hungrig=) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0