Julen är över =)

Såååå skönt att julen är över!
Inte för att den inte varit bra, men skönt att slippa all julmat! Känns som man ätit så att man klarar sig ett bra tag...

Julen har iaf varit bra här hemma, vi började julaftonsmorgon med att öppna julklappar. riktigt roligt då Lasse inte hade en aning om vad han skulle få! Själv hade jag en liten aning om vad som kanske låg i paketet, och rätt hade jag med=D Hade nämligen önskat mej en speciell hårtork, som nu är i mina ägor!

Den som fick mest julklappar var såklart Wilma, dock uppskattade hon dem mjuka paketen mest då dem prasslade mer:D :D Min lilla plutta.....



Lunchen spenderades med min mamma, Peter och min småsyskon, skönt att kunna vara hemma och ta det lugnt... På kvällen kom sedan pappa, Daniel och min morbror Tarmo på lite kvällsmat,

På juldagen blev det att träffa Lasses mamma och syster. Tyvärr hade hans pappa lyckats blivit sjuk så han fick stanna hemma. På kvällen åkte vi till mormor och morfar och fikade. Vi orkade helt enkelt inte med mer mat!

Annandagen åkte vi till nyköping och hämtade en julklapp till hela familjen, ska försöka lägga upp en bild sen!!!

Nu i mellandagarna jobbar Lasse så det händer inte så mkt, inte orkar jag med att springa på stan heller i hysterin!

 



Hoppas ni alla har haft en trevlig jul och kommer få ett gott nytt år=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0