Wilma

Wilma blev ju 4 månader i söndags, det betyder ju att hon har passerat ännu en milstolpe i livet:P NU får hon ju börja med smakportioner (dock har vi redan tjuvstartat). Innan har hon tyckt att allt hon prövat varit äckligt, och nappflaskan duger inte...men så helt plötsligt igår tyckte hon att gröt var jättegot :o Hon förstår sig inte riktigt på hur man gör för hälften åker ut igen men så är det ju med dem små i början=)


Wilma i sin bumbo hon fick av oss i doppresent

Hon har ju även fått in sovrutiner och man kan nästan ha henne som en levande klocka då hon alltid vaknar vid niotiden och sedan somnar om vid elva för en timmes lunch. Riktigt skönt för mig att ha en timme på dagen då jag kan göra vad som faller mig in nästan=)

Var ju på BVC förra veckan och vägde henna, 7600 g och 63½ cm lång!!! Det betyder att vi nu har kunnat börja använda stl 68. Det här betydde också att hon växte ur sin gamla overall, så vi var tvugna att pynta fram 600 :- för en ny vi hittade. Lite väl dyr men vi  tyckte så mkt om den...


wilma i sin nya overall <3



Jag som liten, kolla vad lika ansiktsuttryck vi har!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0