Fredagsmorgon:)

Fredagsmorgon och jag kan inte sova! Lite för varmt i sovrummet och lite för många tankar som snurrar i huvudet blir en kombination som resulterar i sömnlöshet:P Alla känner väl någon gång att det absolut inte går att somna om?!

Jag bestämde mej iaf för att gå upp och ta en kom te på våran för tillfället väldigt svala balkong, hur skönt som helst! Solen brukar ju göra inträde på den vid tre tiden och sen ligger den och gassar på balkongen tills den går ner, så förmiddagarna och kvällarna är perfekta...Eftermiddagarna olidliga:(

Gårdagen bestod av mkt slappande och på eftermiddagen bar det av hem till Lasses föräldrar där det var kalas.Svärmor fyllde som sagt år, och det bjöds på jordgubbstårta:D Inte mej emot.....
Vi lyckades iaf hitta en klänning till henne, precis som hon önskade sig! Men guuud vad svårt det är att handla kläder till andra:S men vi lyckades ju iaf tillslut......

Jahopp, nu när jag ändå har tid tänkte jag bjuda på lite bilder från veckan som varit + ett tjockis kort på mej och min gigantiska mage! Bilderna neranför är från Venasjön, hemifrån och något kort från våran kvällspromenad i Söderköping som även innehöll lite Glassätande, mums:)

                                              


   
Dagen som kommer tänkte jag försöka plocka lite här hemma i värmen, kan lova att det inte blivit mkt gjort i veckan...Både värmen och värken i min kropp har sett till att jag mestadels blivit liggnades på soffan eller sittandes på balkongen. Så idag blir det lite städ, om kroppen tillåter...

Helgen kommer väl bli fullspäckad som vanligt, vi lyckas alltid ha fullt upp känns det som:) Lördagen kommer iaf bestå av släktträff i Ruda:S Lasses stora släkt så kommer väl bli en hel del nya namn att lägga på minnet....haha
Sen vet jag inte vad som händer på söndag men vi ska nog lyckas hitta på något mysigt tillsammans! Det är det bästa med helgerna, lite tid till varandra:D

Nu ska jag glo lite på internet, måste ju hitta något  fint till älsklingen min=) Han fyller ju år snart.....Någon som har en bra idè?
Ska nog också försöka slänga i mig lite frukost först!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0