puuuuh, vilken värme!

Kan luften stå mer stilla än så här? Har under dagen försökt med en heldel metoder för att få lite svalka, men trots det sitter jag nu ute på balkongen minst lika klibbig och varm:( Solen lyser ju inte ens, utan den gömmer sig bakom lite småmoln....
Hmmm i vilket fall som helst är det härligt med värmen, men måste säga att när det väl kommer en vindpust njutar jag av den fullt ut!

Denna värme gör ju också att man som höggravid svullnar om ben och händer, och likaså ansiktet. Så för tillfället ser man mer ut som en michellingubbe än sådär härligt gravid ut som man brukar tycka annars när man möter någon med en stor mage:P

Härligt är iaf att vi nu har installerat en alldeles egen tvättmaskin i lägenheten så jag slipper springa i dessa trapphus för att få mina kläder rena, så den körs förfullt nu när kläderna blir blöta av svett!!
I helgen har det iaf hunnits med det ena och det andra, vi vår på min kusins konfirmation i lördags och i söndags bar det av till venasjön för sol och bad:) riktigt härligt, dock brände sig Lasse och har i början av veckan mer sett ut som en kräfta än en levande människa:P

Igår var jag hos barnmorskan igen, och allt såg ut som det ska....Magen växer på och krigsärren börja arta sig, inte det vackraste men det ska väl synas att man fött barn:P Krabaten i magen ligger iaf nu med huvudet neråt, med detta kommer slutsaten att sparkar faktiskt kan göra ont! Speciellt när bebben tycker det är riktigt kul att sparka på revbenen så att man mår illa.....
Men guuuud vad man längtar nu:D:D
Bara ett par veckor kvar i värmen.....


Neee, nu ska jag göra ett nytt försök till att känna mej lite fräsch....ska ju in till stan och hitta en present åt svärmor som fyller år imorgon!

Kommentarer
Postat av: stina

Ååh vad kul! Du måste längta jätte mkt:-)?!



Jadu, jag jobbar som bara den just nu...tråkigt att jobba så mkt när det är så bra väder ute, men det funkar:-)



Du har inga planer på att komma till sthlm?



Aah vi var på Rhodos en vecka och hälsade på lite gamla workers, riktigt kul:-)



Ta hand om dig!

Kram kram!

2009-07-02 @ 20:38:13
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0