Att bo i en kartong;P

Jahopp, kanske dags med en liten uppdatering;P

Här hemma styrs det så mkt vi orkar med att komma iordning, då jag i stort sätt bara klarar av att gå från sängen till soffan betyder det att "komma iordning" i stortsätt är obefintligt. Men leva bland kartonger har vi gjort förrut och det fungerar minst lika bra nu:)

Längtar till nästa gång jag ska till barnmorskan, ska diskutera eventuell igångsättning eftersom  mina smärtor är så obeskrivligt helvetiska att jag knappt tar mej framåt, inte ens med krykor!! Och alla möjliga metoder har provats men inget har gett något större resultat, så en tidigare förlossning kanske skulle underlätta då jag inte kommer ha någon kraft kvar till att föda ett barn om jag ska vänta. Mycket att fundera på just nu, men känns nog som att det är det bästa beslutet, för jag blir helt isolerad, osocial och nervsjuk om det ska fortsätta såhär. Och lättare kommer det ju inte bli med hur mer jag växer:(

Ajja sånt är livet ibland...

Nu hoppas jag bara på bra väder till helgen så att vi kan åka på en liten tripp:P
Men ser ju inte hoppfullt ut just nu, men vädret hinner ändra sig säkert tio ggr till innan fredagen är här!!

Helgen som var spenderades iaf på landet....Vi var husvakt/hundvakt åt mormor och morfar! Riktigt mysigt och skönt med ett värmande bastubad:)

Neee nu ska jag kolla hur det går med maten....soppa är det som gäller ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0