Färdigtapetserat för våran del!

Jahopp, då ska jag börja med att säga hur jag just nu ligger helt utslagen i sängen. Kom för en stund sen ut från en varmdusch med goda tankar om att jag skulle njuta av att ta det lite lugnt och kolla på tv:n, men just nu känns det som att jag kommer slockna ganska så snart=(

Idag har ja med mina alldelles egna händer tapetserat klart ena sovrummet, yees ni hörde rätt:D Medan Lasse "roade" sig med att slita på jobbet har jag lyckats få upp den sista rullen tapet på vägen. Det blev jättebra och tror faktiskt att ingen kommer lägga märke till att det inte är något proffs som har gjort det:P

Men jag säger iaf ett stort tack till Monica som gjort det mesta av jobbet, för det skulle nog ha tagit evigheter för oss två att gjort klart hela lägenheten själva! Men nu som sagt är det bara att börja flytta in resten av möblerna, som iofs inte är så många när man flyttar från en etta till en stor trea:P

Lyckades locka hit Adde och Carro på lördag;) Vi får hjälp med möblerna och dem får en varsin god plankstek a là Alex!
Neee nu får det vara bra för idag....Natti natti för min del:)

ZZZzzzzzzz.......

Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0