stressad till tusen...

Om ni undrar så har jag inte för tillfället någon längre tid att lägga ner på bloggandet, har lite fullt upp just nu! Men efter lördagen tror jag att livet börjar lugna ner sig igen och då ska ja ta och skriva ett låååångt inlägg igen om vad som händer:P

Måste bara säga att jag ska på ultraljud idag och är grymt nervös. Tänker bara på allt som kan vara fel, usch! Lasse har försökt att få mej på andra tankar, men jag är himla ängslig...vill bara få det överstökat nu och hoppas på att jag kommer få se en frisk liten krabat på skärmen:)

Alex

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar att allt såg bra ut och att du bara stressa upp dig i onödan :D Och mig för den delen :P

2009-03-27 @ 23:19:59
Postat av: Tess

Se bilder från let´s dance finalen hur rörd frugan är och magnus/annika får ta emot priset :)

2009-03-27 @ 23:22:11
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0