Bloggdesign...

I tisdags var ja ju hos barnmorskan igen! Alltid lika kul att höra att allt ser bra ut, och att mina blodvärden är fortfarande jättebra=) Lyssnade även på bebbens hjärtslag och mätte magen...

Igår hade jag storstädning här hemma, kan lova att det behövdes! Men nu så är det fint och rent:P
Har suttit idag och försökt fixa iordning bloggen lite, inte det lättaste som nybörjare...
Men måste säga att jag är ganska nöjd, men måste nog läsa på lite!
Hihi, men det blir en annan dag:)

Nu ska vi laga mat, mums!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du ska såå lära mig göra snygga headers ;)

2009-05-07 @ 20:43:10
Postat av: Sofia

Ååå, vad snygg bloggen har blivit :)

Är det du som har gjort headern?

Kram

2009-05-07 @ 20:58:13
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Erica

Visst är den charmerande? Min bula ^^ Nu väntar jag bara på att illamåendet ska ge med sig :D

2009-05-08 @ 11:11:22
Postat av: Sofia

Sv: Åå, ja =)

Jadå, det är bara bra med oss. Bortsätt från mig ögoninflamation då!!

Men annars så lever vi =)

Hur står det till med er två då?

Ååå, kan inte du göra en header åt mig med? ;)

2009-05-08 @ 19:55:57
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: åsa

haha jag menar det^^ dock är de svarta, tro det eller ej^^



Fan vad kul :D har faktiskt ägnat några dagar åt att kolla på barnkläder på stan, så nu kanske jag finally får chansen att köpa något!!



Jo då det är fina fisken, kom hem för två veckor sedan, har varit i norge i ett halvår och arbetat som liftskötare på ett skidcenter och drar till malmö nu nästa helg, har fått boende men inget jobb så vi får se hur det löser sig! Sedan blir det Valencia i tre månader för att plugga spanska, drar faktiskt dit den 20 augusti :D

2009-05-10 @ 23:36:52
URL: http://somdarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0