Haremsbyxor

Jag måste bara få säga att haremsbyxor är bland det fulaste jag någonsin sett...Kan inte förstå dem som går omkring i dem, visst kanske att butikerna är överbelamrade med dessa byxor, och finns i många garderober just nu...men man måste väl veta vad som ser bra ut eller inte!

Haremsbyxan får en att se ut som man gjort på sig, och är nog inte smickrande för någon slags kroppsform. Dom gör att man ser ut att ha helt vanskapta ben och är väldigt svåra att klä sig i. Det behövs mycket skicklighet att "klä sig rätt" i dessa byxor. Först och främst bör man ha en tajt topp till, och sen gärna skyhöga klackar....men det betyder inte att man lyckats för det, det ska ju även vara rätt modell och färg på byxorna...ajja jag som i vanliga fall brukar klä mej i det som jag trivs i och smickrar min kroppsform bäst anser iaf att det är svårt att få dom här byxorna att se bra ut!

Och det finns ju så mkt annat snyggt just nu när sommaren börjar komma...shorts, klänningar och ett jättestort utbud av andra "bekväma" kläder. För jag anser inte heller att man kan ha som argument att använda haremsbyxan pga. att dem är sköna, det är mjukisbyxan också...

I min garderob kommer dem inte in den här våren/ sommaren...

Alex

Kommentarer
Postat av: Erica

Inte in i min garderob heller! Avskyr dessa fula "byxor"!!

2009-05-04 @ 21:02:31
Postat av: åsa

haha dom e ju bäst!!



Fan vad shysst att du ska bli morsa alltså! När är det beräknat att han/hon/det skall komma? Lycka till!



/Åsa

2009-05-10 @ 14:21:30
URL: http://somdarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0