Måndag:)

Jaha då var det måndag igen då då!
Haha känns som jag skriver det jämt efter helgen, men det är ju faktiskt ett faktum att måndagen kommer efter helgen:P
Alla andra har ångest söndagskvällen för att det är dags att börja jobba igen, men för min del betyder det hela ingenting, då jag inte gör annat än att går hemma för tillfället!

I helgen har vi iaf lyckats åkt och fiskat en sväng i Östra ryd, riktigt roligt då jag fick fem söta aborrar medan min gulliga pojkvän inte fick en enda:P Haha lite vinnarskalle kanske man har, för visst är det kul att retas lite iaf....
Igår blev det en fika på stan med Glenn, Sofia och lilla Kevin:) som föresten inte är så liten då han redan är sju månader...
Det blev iaf en fika på Waynes med lite god istè och sen ännu en fika hemma hos dem, där vi satt o njöt av solen på deras underbara balkong! Vill också ha en sån!!! Men men...

På kvällen beslutade vi oss iaf för att käka lite tacos, sagt och gjort blev det så och där satt vi sedan alla fyra proppmäta och glodde på varandra:P
Riktigt trevligt och jag ser fram emot nästa gång vi ses!

Idag då har jag inte gjort något speciellt, eftersom jag var så duktig förra vecka att jag storstädade finns det inte mkt jag kan göra idag! Så därför beslutade jag mig för att göra en sak för en vän till mej, hoppas bara hon blev glad!

NU är det iaf dags att äta lunch för min del....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0