Lååånghelg och massa sol!

Fy fy på mej, nu har ja inte skrivit på huuuuur länge som helst:P Hehe men det har ju faktiskt varit aldelles (hmmm lite fel stavat va?) för fint väder, ingen dator för min del då iaf!!

JAHA  men vad har hänt då?

I slutet av förra veckan var vi och inhandlade ett nytt babyskydd, för våran del blev det en Brio primo (asläcker btw) med tillhörande bas, då bälterna i våran v70 är för korta för att användas utan basdelen. Men nöjda blev vi och tycker den är riktigt fin i färgerna, då vi valde att köpa den i svart och turkos:D
En storstädning av lägenheten behövdes så det passade vi på att göra medan Lasse var långledig, lite hjälp uppskattas ju alltid:)
Sen for vi ut en sväng till mammsen och solade lite, man får ju passa på medan solen tittar fram!!

Blev även en liten kortis fika hos Glenn, Sofia och lille Kevin, som dock inte var speciellt social när vi var där utan låg bara o sov:P

Helgen spenderades sen med ännu mera solande, fiskande och en hel del mys i soffan! Söndagen bestod av fika hos Lasses mamma och fika i Oxelbergsparken, mysigt värre:)

Joooo sen igår morse var vi o kollade på en lägenhet i Ringdansen:) Vi både tyckte om den och sen trivs vi verkligen i området, så nu hoppas vi bara att det blir ringdansen nästa för våran del!!
Efter det åkte jag ut till mamma o solade hela dagen, kan lova att jag brände mej:( Undra om det har med graviditeten att jag bränner mej, för nu har ja bränt mej två gånger redan i år?!?! Har typ aldrig i hela mitt liv bränt mej innan...hmmmm....

Idag blev det en sväng upp till KK för sockerbelastningstest och kontroll hos barnmorskan! Usch säger jag för drycken jag fick när jag kom det imorse, har inte druckit något sliskigare i hela mitt liv!! Smakade som om man dricker koncentraten till en soda stream:( Och det var inte bara ett glas utan två stycken......

Hihi iaf så fick jag sitta där uppe och rulla tummarna i två timmar:P Sen blev det kontroll och allt såg väldigt bra ut och jag följer kurvan galant! Så hon tyckte jag bara skulle hem och fortsätta som jag gör nu, så kommer allt nog bli himla bra:D

Besök hos sjukgymnast blir det för min del nästa torsdag, så då kommer ja få se vad som går att göras åt min rygg/svank/höft....

Imorgon är det föräldrakurs för hela slanten:P
Tycker det är lite larvigt, men det sägs ju vara nyttigt att gå dit....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Allt bra med er?

Du är lite dålig på att uppdatera bloggen :p



Kram

2009-06-03 @ 12:37:13
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan vännen!

Jaha, där ser man! Så ni fick lägenheten i Navestad eller?

Ååå, oki! Så vad ska ni göra i midsommar nu då?

Puss & Kram

2009-06-05 @ 07:52:53
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Trixie

Åh är du gravid, mysigt :)

2009-06-05 @ 14:28:56
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0