Dåligt med uppdatering....

Till alla mina kära läsare vill jag bara säga att det vackra vädret gör att det blir allt glesare mellan inläggen! Hihi....
Riktigt härligt att få lite sol på sig nu när vintern har varit så ruskigt kall och lååååång....

Här hemma pysslas det med det ena och det andra, tiden bara rinner iväg! Som idag, började med att gå ner till hyresbostäders kontor för att fixa en till garageplats åt mustangen, som måste vara närmare stan nu när vädret börjar bli fint=)=) Efter det iaf, så knallade vi bort till församlingshemmet för lite musik. Wilma älskar att spela instrument, speciellt trumma!! Idag var vi en riktigt stor grupp, tror det sammanlagt var 12 barn+ föräldrar...5 pappor, vilket är häpnadsväckande stort antal! Tänk er hur det var på 50-talet, tror knappast man hade sett fem pappor sitta och sjunga i ring med sina barn=)

Nu på eftermiddagen har vi hunnit med en långpromenad i solen, härligt!! Så fort Lasse dyker upp beger vi oss iväg till Söderköping för en fika med mammsen min. Var hur länge som helst jag såg henne, men hon jobbar så himla mkt nu att hon aldrig har tid!

Wilma då:
Hon har mer och mer visat intresse för att ställa sig upp mot bord o dyl. lite läskigt är det för hon är så himla snabb med att resa sig att man inte ens vågar blinka! Hon har ju inte riktigt motoriken med sig och litar helt blint på att jag ska ta emot henne när hon släpper:P
Så vad det gäller krypning, tror jag att hon hoppar över det helt! Hon kan ju ta sig fram genom att hasa på rumpan och hon ålar bakåt, men krypa vill hon inte än....

Hon har även lärt sig säga mamma och försöker säga pappa, dock är det lite mer otydligt=) Men vad gulligt det är när hon försöker, det får ju den alldra känslokallaste människa på jorden att smälta!

Har förmodligen även en stor nyhet att berätta oxå! men måste vänta ett par dagar till så att jag inte säger något som inte stämmer=)

Jaha det var väl det...
Ha det så bra=)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Berätta NU!! Jag är sååå nyfiken!

2010-04-14 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0