En Kärleksförklaring...

Jag kan inte på något sätt förklara i ord hur mycket du betyder för mig. Du är min andra hälft och kompletterar mina brister och fel, gör oss starkare ihop. INgen är perfekt, men ihop är vi perfekta Du får mig att känna mig betydelsefull även de dagar jag inte orkar med någonting. Du får mig att känna mig vacker även om jag har gammalt smink sen igår på mig. Du hjälper mig att bli ett bättre jag, du lockar fram mina bästa sidor.
Du gör mig lycklig.

jag vill dela allt ihop med dig, hela livet. Det som är så skönt är att jag vet att vi har hela livet tillsammans att göra allt det där vi drömmer om, vi behöver inte ha bråttom. Livet är just nu, varför gå miste om allt underbart vi får uppleva på vägen till våra drömmar.




Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0