Onsdag.

Igår blev min lillplutta hela 8 månader, GRATTIS!
Idag var vi på BVC, Wilma var hela 71,5 cm lång och vägde 9970 g. Stora tjejen nu ju...

Resten av dagen har det inte hänt så mycket, precis som hela veckan hittills. Jag har lyckats ha huvudvärk i en veckas tid nu, inte kul! JAg blir helt utslagen av det, orkar inte med någonting alls....Inte nog med det har jag nog varit ute lite för lättklädd, har fått någon inflammation i nacken=(

Lasse är med sjuk men jobbar ändå, tror att han iaf blir hemma imorgon för han lätt inte allt för kry förut när vi pratade....
Vad som är bra är ju att Wilma är frisk och kry, vilket innebär massor med energi och lek här hemma! Blir ju så glad av att se hennes livsglädje=)

Ikväll ska vi ha lite mys i soffan, blir att kolla på new moon, vilket vi som småbarnsföräldrar inte lyckats ta oss till någon biograf att se. Fördelen med att se den hemma är ju att man kan sitta och prata under filmen, vilket inte brukar uppskattas i en biosalong=)

Förresten, vilket skitväder det har varit idag!! Vilket bakslag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0