Torsdag morgon=)

Uppe i ottan som vanligt med min lilla sötnöt=) Började morgonen med en sväng ut med Zelda, alltid lika skönt när det är vackert väder!

Idag händer det inte så mycket, vi ska mest vara hemma och ta det lugnt, ut på någon promenad...Hoppas kunna berätta en rolig sak här ikväll, men måste avvakta lite till! Om jag inte kommer med någon nyhet ikväll lär jag vara besviken och inte vilja blogga på ett halvår...Hahha neee inte så värst, men lite besviken iaf!

En annan anledning till att jag inte skulle kunna skriva ikväll vore att vårat internet lagt av....Äntligen är uppsägningstiden ute på dettta skit bredband!!! Aldrig mer mobilt igen säger jag!! Uppsägningen skulle löpa ut idag, så får se om det stängs av....Hmmmm och inte har vi tagit och införskaffat oss något nytt än. Men men...

Ooooh idag har jag träningsvärk känner jag....Härligt att bära runt på en Wilma då=)=)
Då måste Pilatesen igår gjort någon nytta=)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0