Snöbus:D

Hej!

Idag efter lunch gick Wilma och jag ut och busade i snön, vilket hon tyckte var kanon kul=) Hon traskade omkring och tjattrade om allt mellan himmel och jord;P Vi kastade pinne till Zelda som skuttade i snön efter den, envis som hon är ger hon inte upp även om hon i stortsett druknar i snön!

sen blev det en pulkapromenad, men det gick inte lika bra då de har hunnit med att sanda nästan överallt idag=(
Jag fick dra henne lite på sidan där de hade slarvat lite, men emellanåt rasslade det ganska rejält under pulkan, men fy skam den som ger sig:D

När det började  mörkna gick vi in, Wilma fick en välling att värma upp sig med lite, sen somnade vi båda två på soffan, riktigt skönt kan jag lova! Jag brukar annars inte kunna somna på dagarna, då tankarna far åt alla möjliga håll och sen helt plötsligt är det dags att gå upp för Wilma....men idag gick det!
Nu sitter jag här genomfrusen, tar evigheter för mig att tina:P

Nu står städning på schemat + laga lite risotto.
Sen mys med älsklingarna i soffan:D

det var min onsdag det...

Den som sa att beställa julklapparna över internet var den enklaste vägen måste ha skämtat...En julklapp hade dem missat att skicka, en får vi inte hämta ut på OKQ8 pga personuppgifterna inte stämmer, en är helt borta (kollinr finns inte när jag söker på det), några kommer v.51 eftersom de har tagit slut! Hmmmf...kan dem inte informera det direkt istället...inte mina problem om dem som jobbar på lagret inte kan sitt jobb eller känner sig stressade över allt extra jobb vid jul!!

Visst att det är jobbigt att trängas med alla människor i julstressen, men det är nog värt det. Vi var en sväng förra helgen i ingelsta och handlade lite julklappar, och jag kommer nog att köpa restrerande julklappar i butik med...då vet jag iaf att jag får med mig dem hem:P

Så för våran del blir det nog en vända på stan + köpa all julmat innan vi kan ta det lugnt inför jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0