Dålig start på veckan=(

Usch säger jag bara, helgen har varit fullspäckad med både det ena och det andra! Vi har lyckats klämma in tre kalas och ett dop + att vi hjälpt mamma och Peter att flytta!! Så ingen återhämtning efter veckan här inte....

Dopet var iaf jättefint, Tuva lyckades hålla humöret uppe och det blev en lugn och fin dopakt i kyrkan=) Vi Tackar familjen Zingmark/Sjöstrand för det!

Iaf känner jag mej helt slut i kroppen efter ett par intensiva dagar. Känns som om jag skulle kunna sova bort hela veckan, men som tur är har jag min lilla Wilma som ser till att hålla mej vaken både dag som natt...tur?! Aaaaa jag vet faktiskkt inte!
Hon har iaf haft ett par riktiga gnälldagar nu, ingenting duger....Hon vill varken leka, äta eller sova, känner mej som världens värdelösaste mamma just nu när ingenting duger och jag bara tänker på mej själv och min egen sömn.
Kanske är ngn ny tand på G? inte vet jag....Usch vad jag hatar när man kommer in i en ond cirkel!
hela hemmet ser även ut som ett bombnedslag, så det hjälper ju inte speciellt mkt det heller. Tycker inte om att leva i en svinstia, känns ju hur jobbigt som helst att gå upp på morgonen när det bara är stökigt överallt!
ajja jag får hålla tummarna att jag får vila lite inatt så att jag orkar ta tag i det här.

Nu känns det som att jag har gnällt färdigt=P

Vi var på BVC igår med, Wilma väger hela 9360 g och är 69,5 cm lång. Inte konstigt att man blir slut i axlarna när man bär runt på henne!
Som tur är börjar hon sakta men säkert ta sig fram själv=) Wilma har börjat hasa sig fram på rumpan, jättegulligt!!! Så det är inte säkert att hon ens kommer lära sig att krypa, men vi får väl se. Hon kravlar ju baklänges iaf=P

Såg även att mitt senaste inlägg handlade om huset i Söderköping=) Vi ändrade oss i sista sekund och tackade nej till det, haha! Vi älskade huset men tyvärr var det lite för lite förvaringsutrymme i det, så efter många funderingar tackade vi nej! Så jakten efter något nytt fortsätter, men vi har ju inte bråttom då vi trivs jättebra här + att jag inte alls känner mej motiverad att börja packa. Så vi kollar läget lite och riktar nog in oss på att flytta nästa år. Men vi håller ögonen öppna så att inte vårat drömboende passar förbi obemärkt=)

Neee nu blir det att laga lite lunch!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0