Ännu en lista=P

Du heter: Alexandra
Smeknamn: Alex
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell, men så har ja inte så mkt att sörja heller!
Beroende av: Min telefon!
Vad tror folk om dig?: Att jag nog är lite naiv kanske?!
Stämmer det?: Njaaa, det vet ja inte
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen=)
Vad säger du för att imponera på någon?: Något intelligent såklart=P
Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv och säga vad man tycker! 
Brukar du skratta för dig själv?: Haha, kan komma på mig själv att gå o flina bland folk. UNdra vad dem tror om en då!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack så mycket=)
Var bor du?: Norrköping
Trivs du där?: Japps, men skulle trivas minst lika bra om inte bättre i Söderköping=)
Äger du några converse: Nej , men ett par lsom liknar ett par Converse
Sprit, cider, vin eller öl: Rödvin!
Brukar du bli för full: Haha inte nu för tiden. blir ju direkt inte så mkt dricka när man har barn=P
Är du allergisk mot något: Hasselnötter
Hur svarar du i mobilen: Aaaaa de e Alex
Antal timmar sömn inatt: Hmmmm....ingen aning
Brukar du komma i tid: Japps, nästan jämt
När mår du bra: När jag umgås med nära och kära=)
När blev du fotad senast: Vad är det för fråga, vem minns sånt?
Hur känner du dig nu: nyduschad och kall om fötterna
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Dem är bra att ha=)
Vad saknar du: Varma sensommar kvällar
Hade du en bra kväll igår: Yeeees, söndagsmys med familjen=)
Favorit dryck på morgonen: Kaffe i massor!!!
Rakar du benen: Jupp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Elva tiden
Är du blyg?:Nej kan jag inte påstå
Sysslar du med någon idrott: NJa idrott är väl det inte direkt, men tränar väl som alla andra på gym...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut, det var så för Lasse och mej <3
Har du spytt offentligt: mhmmm
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hihi, känna hur det känns att ha nått dinglande mellan benen
Är du nöjd med ditt liv: Kan nog inte vara så mkt bättre
Är du bortskämd: Det tycker jag inte när det gäller saker och pengar, men kanske med tid o liknande 
Vad gör du i morgon: Ja imorgon har vi en lugn dag, så det blir väl en promenad och lite städning, toppar kanske med lite träning på kvällen=P
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Inte en aning...
Vad längtar du till?: sommaren, första doppet i en sjö, semster och våran 2 årsdag 31 Juli=)
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Klart att jag har bra vänner, annrs skulle dem väl inte vara just mina vänner=)
Vad använder du för shampoo?: Syoss just nu!
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: Jag älskar min Lasse och Wilma
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 07:30
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: minns ej var så länge sen, men tror det var nån vecka efter Wilma föddes. September kanske?Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus!!
Bär du glasögon eller linser: Nej, men jag skulle behöva införskaafa mej ett par! Ser ju som en kratta=PTycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha neeej
Har du piercing: Räknas öronen=P
Vill du gifta dig: Klart jag vill=)
Vill du ha barn: Japp jag vill ha fler!
Solar du ofta: nja, på sommaren
Är du bra på att laga mat: Aaaaaa
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Haha, skapligt iaf=P
Är du musikalisk?: Jag är HELT tondöv!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Vanlig mjukglass
Tror du på ett liv efter döden: Man får väl hoppas på det iaf=)
Vad äter du helst när du ser på film: Chips med dipp=)
Har du tandläkarskräck: Nja blir lite kallsvettig när jag väl är där, men kan nog inte kalla det skräck!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska tyvärr, blir ju rätt tidiga mornar med småbarn!
Vilken ögonfärg har du: Grön/brun/gul typ
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Aaaaaah, usch inte kul!
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: När jag känner för det=P
Senaste låt du hörde: Ååååh nån spankt skit på träningen förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0