Woho=)

Nu slutade älsklingen min för dagen, så då är det bara att göra sig ordning, så bär det av till ingelsta för lite fredagsshopping. Blir nog besök både på bolagret, Mio och Nordik....YEEEES!

För er som vill veta håller jag på att starta upp en blogg om inredning. Det är ju ett av mina största intressen, även om det kanske inte syns här hemma just nu=P Mest för min egen skull som en slags inspirationsdagbok, men ni får jättegärna följa den med vid intresse!

Dags att lägga upp lite nya bilder med av min lilla familj, har bara inte tagit mej tid att lägga över bilderna från kameran...men det kommer så småningom så länge en gammal bild, närmare exakt sju månader...typ iaf...


=)



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Joda, det är bra medm ig me :D



har du haft en bra dag annars? ;)

2010-03-19 @ 16:25:56
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Lisen

Låter som ett härligt projekt att hitta lägenhet.

Helgen bli till att hälsa på min blivande kisse på kattstallet.

Och köpa grejer till honom.

Kommer bli superhärligt. Det är ju lite som att bli mamma :o)



Din unge är så supersöt!!!

2010-03-19 @ 16:56:34
URL: http://lisenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0