Fredag, dukning, bakning och massor med andra viktiga grejjer....

Hejje!
Vi har haft sovmorgon här till nio! Vilket jag uppskattar då den här dagen förmodligen kommer bli döööööö lång....
Idag ska nyckel hämtas till tingstagården, sen ska vi ut och duka borden. Men först måste vi hitta lite blommor. Tror det blri röda rosor och liljor....hrmmmm vit och rött iaf är tanken eftersom det är jul snart:)
Det kommer nog ta sin tid eftersom man måste ställa upp bord och allt som står i deras förråd!
Det kommer bli bra...:D

Sen ska vi baka margaretakakor, kokosdrömmar och tårtbottnar! Sen tror jag att jag har hunnit med att baka allt det jag hade velat till dopet!
Tårtorna garneras imorgon, så det behöver jag inte stressa med:P

Men tror att den här dagen kommer gå fort...lovar att det tar sin tid att stryka massor med dukar:P
Som tur är kommer förmodligen Lasse hem redan vid lunch idag, ingen är gladare än jag....:)

Sen ikväll måste jag ta tag i att sy dit hans rosett på klänningen, inte ska han behöva ha en rosa en:P

Hoppas ni får en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0