Härliga morgon!

Godmorgon, ja eller nu börjar det närma sig lunch...men ändå!

Måste upplysa folket att V sov för natten igår.....ja han har ju såklart bökat omkring som vanligt under natten och ätit, snurrat och skrikit på mamma! Men det är så det är, och så fort jag slutat amma honom kommer det förmodligen bli bättre hoppas jag!
Morgonen är absolut den bästa stunden på dagen, barnen är superglada och leker jättesnällt både med varandra och var för sig! JAg fåt tid för att dricka ett antal koppar kaffe och kolla igenom mejl, fb och allt annat onödigt och livviktga grejjer!
Ännu bättre start är det ju också när min kära sambo har tagit sig tid att koka kaffet åt mig innan han drar till jobbet:D Då är det bara att släpa sina lurviga (vinterpälsen ni vet;) ut i köket och hälla i sig kaffet!

Ja idag vet jag inte riktigt vad vi ska bestämma oss för att göra! Hade ju helt bestämt mig på att det skulle vara pulkaväder...men nej! 
Antingen blir det en sväng till HC och kolla på nya skor....men skulle allra helat vilja ta mig ut till maxi för att göra det! Hrrrm, kanske blir så att jag väntar till Lasse slutar så får vi åka allihop, vi ska ju ändå hinna med och handla garnering till tårtorna och lite annat smått och gott till dopet:)

JA annars står ju städning högst på listan, får se om vi lyckas ta tag i det nu...för efter lunch låtar det nog åt att gå till öppna förskolan och leka av oss, och prata medd för den delen;)
Hmmm vi får se!
Hoppas ni får en bra torsdag:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0