Nu ska granen upp:D

Hejje!

Fredag idag och jag hade hoppats på massor med lek i snön under dagen...tyvärr övergick ju snön till regn och det har istället blivit en innedag! Vidar som är lite förkyld tyckte nog att det var det bättre alternativet, medan wilma fortfarande tjatar om att få gå ut! 
Ja men tror inte det är så farligt om hon håller sig inne en dag...igår var vi ute heeela eftermiddagen tills det blev mörkt..
Vi var först i parken själva och åkte massor med rutchkana:D Sen kom Sofia med sina töser Emma och Ella, och efter att Luciriel slutat dagis kom även hon med sin lillebror och mamma:)
Riktigt kul tyckte Wilma!

PÅ kvällen åkte vi till Linköping för att kolla julklappar och fika hos ett par vänner. Inga julklappar blev det, men däremot en trevlig stund i Ryd!

JA i eftermiddag ska vi ge oss ut på klappjakt igen:P hoppas att vi hittar något kul åt barnen....tycker det mesta är så plastigt och.....ja jag vet inte, skit!
Får se om vi hittar något som känns mer rejält:)
Wilma önskar sig allra mest pippigrejjer, drömmarnas trädgård, mat till sin spis och en leksaksgris som låter...grisen är så otroligt ful att den nästan blir söt! Vi får se om den får följa med hem under granen:P

Vidar däremot har däremot inte lika höga krav på sina julklappar..bara det låter, skramlar eller liknande! Sen får det gärna röra på sig:)

JA och granen som julklapparna ska ligga under, den kommer nog upp under söndagen om jag får som jag vill:D
Tror jag får knyta fast den så inte Vidar välter den:P Likaså blir det åter ett år med plastkulor!! Jag som älskar dem i glas..men jaja, nästa år kanske;)

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0