Satans dator!

Rekommenderar alla att skriva på en gammal skirvmaskin för att få orden att fastna på pappret! Kl 19:30 var jag nästintill klar med dagens plugg ( ja inte för attt jag var helt klar...har ju såklart!! ännu mera imorgon)...
Då helt plötsligt poppar det upp en liten ruta på min skärm där det står att windows works har slutat att fungera:O
Alternativet var att stänga programmet eller söka efter problem online, för att sedan iaf stänga det!
Tur för mig, tänkte jag, att jag sparade innan jag började med fotnoterna....
Hrrrm...2 minuter senare sitter jag med gråten i min hals, hela dagens arbete var borta!
NU 23:08 har jag lyckats skriva ihop det jag hade skrivit innan, på ett ungefär....
Suck!
Först hade jag tänkt höra av mig till läraren och säga som det är, men hur troligt låter det att arbetet försvann spårlöst kvällen innan inlämning?
Ja jag förstod att jag skulle framstå som en lögnare, så det var bara att bita i det sura....
skrev ihop en snabb variant av det jag  hade skrivit om innan, tyvärr inte lika bra....men ändå tycker jag att jag lyckades för att timmar av arbete gått upp i rök:)
Som tur är hade jag det relativt färskt i huvudet och kunde återberätta det mesta utan att behöva leta källor osv.
JA nu ser vi till att morgondagens studier inte säger poff!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mardröm!!

2011-12-21 @ 23:50:04
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Används word då auto sparas allt om de skulle hänga sig eller dyl.

2011-12-22 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0