WILMA!

JA hon är så duktig min lilla snörpa, hetl blöjfri under dagarna! Inga problem alls, gick smidigare än vad jag trodde! Hon kommer snällt och säger till att hon måste gå på toaletten:)
Däremot vet jag inte hur det ska gå om man är iväg ute för länge, då kanske man måste ha blöja på henne....
Jaja det löser sig!

Julen närmar sig alldeles för fort! Drygt en vecka kvar, och inga julklappar inhandlade än...tur att jag vet vad jag ska ha iaf;)
Ska försöka plugga lite under eftermiddagen så jag kan få lite ledig tid för julhandel och matlagning inför jul! Skönt att bli klar med allt så jag kan få njuta av julhelgen...

Nu ska vi se vad vi ska hitta på med dagen...antingen ska vi ut på upptäcksfärd i skogen eller en sväng med barnens mormor på stan...vi får se, vi får se;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0