...

Vi kom hem igår natt sjuka och eländiga allihop! Vilken midsommar:( Började med Wilma torsdagkväll...fredag morgon hade jag även blivit sjuk...sen Lasse, och sist Vidar igår eftermiddag. Då bestämde vi oss för att åka hem!
Snoriga, hosta och feber.

Just ni ligger mina tre älsklingar på soffan och sover, har inte blivit mkt sömn för någon av oss i natt.

Känner mig dödssjuk men får inte ro att vila när jag vet att mina hjärtan mår piss, speciellt V som är så pass liten att han inte får ta någon medicin....
Men hans allmäntillstånd är bra, till sjukhuset ska vi om han börjar vissa ointresse för mat eller att febern blir alldeles för hög...vilket inte är någon fara än!

Jaja vi har haft en toppen vecka på kalvholmens camping, även om vi skulle ha stannat helgen ut så kändes det som ett bra beslut att åka hem när vi blev sjuka!

Återkommer med bildern från semestern när vi mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0