Fredagkväll....

Hej!

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen. Wilma, jag, Vidar och deras morfar var ute och lekte hela förmiddagen. Vi kom in vid ett då vi var dyngsura:P Wilma som inte ville sitta i vagnen gick hela tiden, när vi var som allra längst hemifrån började det regna=( Wilma brydde sig inte ett dugg utan gick i sin snigelfart och trallade....precis som vanligt! Hon har minsann aldrig bråttom....

Efter lunch och middagslur for vi ut till min mormor och morfar, andra dagen i rad! Där blev det biltvätt, massor med bus i gräset med min prinsessa + riktig sommarmat....SILL OCH POTATIS! Så gudomligt gott, har inte ätit den sen jul!
Wilma älskar sin gammelmorfar, hon tycker det är jättekul att busa med honom.....men han är ju som ett litet barn själv;P
Vidar är ju inte riktigt lika aktiv än men hänger med på ett hörn konstant och observerar:P...och skrattar såklart! Så underbart...♥

Nu varvar jag ner i soffan medan Lasse Lägger in vinterdäcken i bilen....för imorgon ska han och min far till sthlm och kolla på en ny bil (begagnad, men för oss ny:P)...hoppas den är fin, för då är vi inte längre volvoägare:D:D
...Jag och barnen ska till mamma och hälsa på o söderköping. Ska bli trevligt, brukar bli mkt tjejsnack när det bara är vi två:P

Jaa men vi höres väl kanske imorgon, ni får hade så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0