Godmorgon:D

Hallå!

Redan torsdag och snaaaart är det fredag, vilket innebär att Lasse går på semester:D:D Bara en vecka...men ändå! Resten av semestern tar han i augusti sen=)

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu!
Igår hade vi en riktig hemma dag efter två dagar i parken. I måndags fick vi sällskap av Cissi och hennes barn, och i tisdags av min kära far=) Igår vågade jag mig inte ut då jagt yckte det såg ut att börja regna närsom!!

Idag ska jag tvätta och städa på förmiddagen om min lilla skrutte är samarbetsvillig;P Sen efter lunch blir det Myran:D Tror Wilma kommer bli jätteglad! Hör av er om det är någon som har lust att hålla mig sällskap det......

Nehe åter till mitt kaffedrickande;P
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel- tävlingen uppe i bloggen

ja vinet va riktigt gott faktiskt, de kommer nog bli en favorit hos mej :)

Vi ger Noel enbart ersättning då min mjölk tog slut efter 3 veckor tyvärr :(



Går amningen bra dej?

2011-06-19 @ 19:16:46
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel- tävlingen uppe i bloggen

Ja alltid roligt med nytt :) Ja är ju en rödvins torsk, dricker sällan vitt, mår dåligt av vitt dagen efter men de röda brukar ja må kanon på!



Skönt att amningen funkar för dej :) ja huvudsaken min lilla stora kille får i sej mat :)

2011-06-25 @ 13:37:04
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0