HÖHÖ...

Någon som sett ÖBs reklam om gräsklipparen? Tycker den är så jävla dålig, riktigt låg humor...och ändå kan jag inte låta bl iatt garva när den kommer! Haha....Usch TA BORT DEN!

Nehe vad jag skulle säga var såklart godmorgon:D
Ny dag och nya tag, ny vecka med...efter en lång helg.
Idag blir det nog kanonvarm, har varit riktigt varmt i sovrummet i natt och imorse när jag släppte ut Zelda så var det alldeles ljummet i luften, däremot verkardet vara liote mer molnigt idag...vilket inte gör något! Vidar tycker det nog är mer behagligt att vara ute då:D:D
(så typiskt svenskt att prata väder:P)

Igår firade vi nationaldagen med sovmorgon, underbart! Båda barnen verkade vara helt utslagna för vi behövde inte gå upp förrän tio...vilket lyx! Men å andra sidan var vi inte innanför dörren här hemma förrän ett på natten...så det var välbehövligt.
Efter lite plugg för min del drog vi till ensjön för sol och bad:D Så skönt att det bara är några minuter bort, på så sätt kan man gå dit för ett snabbdopp!
Men vi blev kvar längre, dock i skuggan för Vidar var vaken och jag hade redan solat medan Wilma sov middag...
Hade även med mig kameran igår (för en gångs skull)....så kanske bjuder på något kort sen senare.

Idag då vet jag inte riktigt vad som händer.
Jag SKULLE behöva städa men
Jag VILL vara ute och roa mig
Jag MÅSTE plugga...
Jag KÄNNER för att hänga på stranden.

Hmmm får nog bli någon kombination, lite städning nu och sen kanske till ensjön med Cissi? Eller gå ut och leka nu medan det är svalt och sen kanske städa under dagens varmaste timmar?
studierna sparar jag iaf till kvällskvisten i vilket fall som helst!

Hoppas ni får en bra dag:D


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 10:43:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0