röda dagar GILLAR vi:D

Hej hallå!

Det är bäst med röda dagar, det betyder att jag får se mer av min blivande man:D Idag har vi haft det mysigt med långfrukost, shopping och lunch på fräcka fröken...efter det hände en incident som nog var det värsta jag varit med om hittills...Wilma skadade armen och det fanns inget bot på hennes gråt=( Blev en sväng upp till akuten för att hitta felet...armen var svullen och röd runt handleden så vi trodde den var stukad eller bruten! Tänkte på att min stackars sessa skulle få gå med gips hela sommaren!
Väl där konstaterade läkaren att armbågen hade hoppat ur led....han vred tillbaka den, vilket måste gjort svinont på Wilma när man såg hur hon reagerade på det=(
MEN efter tio minuter kunde hon börja använda armen igen och nu på kvällen värkar hon inte ens öm om den...till min stora lycka!
Ibland önskar man att man kunde ta deras smärta....

Efter det åkte vi till söderköping för att umgås lite med mormor, morbror och morfar:D

Nu är edt dags för att röra sig mot sovrummet, tyvärr är Lasse inte ledig imorgon....men får besök av svärmor imorgon så dagen kommer nog bara försvinna förbi=)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0