SÖNDAG!

Hej!

Sitter här och försöker läsa på om vad äldres kost och motionsvanor har för betydelse för ett gott liv...Har precis även gjort veckans närvaroprov, vilket gick bra!
Känner att jag borde få lite gjort nu när Lasse är hemma och jag kan sitta och plugga i lugn ro (Sålänge inte Vidar blir hungrig då:P)
Dock blir inte mitt pluggande långvarigt idag för ska snart börja göra iordning oss då vi ska hem till mor min och äta plankstek:D Mums!
Alltid lika trevligt att vara hemma hos dem, underlättar så mkt med barnen när man har en hjälpande hand:P

Det är så skönt att veta att Lasse är ledig en dag till, söndagsångesten lär inte komma idag iaf:P

Morgondagen ska inte firas något speciellt hemma hos oss...Blir väl att parkera sig på någon strand om vädret tillåter, annras blir det plugg och städdag (ganska självklart vad som är det bästa sättet att fira 6 juni på:P)

Nehe om man skulle ta sig i den kraglösa tröjan och fortsätta med det man hade planerat att göra då!
Hoppas ni får en lugn och skön söndag mina vänner och familj.


♥ Vidar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0