vad har min dag att erbjuda?

Hallå!

Idag hade jag tänkt att städa, men vädret ser ju även lovande ut idag så tror jag skippar det:P (världens bästa anledning att slippa städa).....Så för våran del blir det nog slapp i lekparken och i trädgården. :D

Ibland funderar man på hur värdefullt livet är och hur mkt man uppskattar sina närstående! Min mamma var med i en krock i måndags (inte hennes fel utan en gammal gaggig gubbe som inte borde ha körkort!) Han kte rakt ut i rondellen så mamma fick bråttom att stanna, hann precis stanna in! tjejen som kommer bakom kommer typ i 70 och pratar i telefon....hrrrm slutar med att hon åker rakt in i mammas bil i full fart=(

Nu klarade sig både mamma och tjejen som körde utan allvarliga skador. Hon bröt handleden och mamma har ont i nacken och har domningar ner i armarna+ ett blåslaget knä.
MEN det får en att fundera på vad som kunde ha hänt och hur dålig man är på att berätta vad dem betyder för en!
Usch har sovit dåligt sen det hände....

Idag ska mamma komma på besök och sola lite med mig:D så dålig är hon inte då.....

NU ska jag försöka lägga ut lite kort!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0