70-års fest:D

Idag ska vi på fest för min morfar som fyller 70 år imorgon:D Grattis kära morfar!

Fyller år gör också Peter, mammas sambo, så grattis till dig med:D


Igår kväll lyckades även jag bli sjuker=( Sitter här med ont i halsen och är allmänt hängig...ett par panodil så är jag nog också på benen=) Vill ju iaf kunna fira morfar, även om vi inte blir långvariga!

Usch säger jag bara för melodifestivalen, hur kunde de två låtarna ligga i topp!!
Nej.....förstår inte varför man glor på det, blir ju iaf aldrig något bra bidrag som går vidare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det inte långt kvar för dig!! Hur mår du? Ska de sätta igång dig? När din lilla plutt har kommit så blir det en massa promenader i vårvädret tycker jag!! Kram på dig

2011-03-16 @ 09:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0