Åter på hemmaplan:D

Jag har ju idag varit hos min barnmorska och babblat lite:P Allt såg bra ut, och som jag trodde var bebben fixerad nu! Wiho......Så nu får den komma precis när den behagar;P

Förövrigt pratade vi lite om förlossningen och vad jag hade för tankar om det. Känner mig lite lättad efter att fått prata med min egen barnmorska. Hon hade en del vettiga saker som jag kunde tänka på för att inte känna mig allt för nervös inför förlossningen.
Vidare pratade vi om igångsättningssamtal, men jag kom fram till att jag inte ville det! Jag känner att det är för mkt besvär med en igångsättning, och att jag måste fixa barnvakt för att gå på läkarbesöket m.m...
Hon förstod mig och hoppades för min skull att det inte dröjde allt för länge innan förlossningen startade naturligt:D

Känns skönt att äntligen tagit ett beslut.
trots att jag knappt sover något, har konstant huvudvärk och foglossning till en förbannelse känner jag att det var rätt beslut!
så nu ska jag bara försöka njuta av den sista tiden så gott det går:D Och framför allt med min egentid med Wilmis ♥

Annars var iaf mina värden bra och hjärtljud m.m var som det skulle. Dock tyckte hon att jag hade svullnat lite;P Inte så konstigt att hon konstaterade det när jag den senaste veckan kännt mig som en ballong, och fingrarna som prinskorvar;P haha...måste säga att alla inte är vackra som gravida! Men men.....

Jaha inte ett så roligt inlägg!

Förövrigt har vi varit ute idag i blåsten....men gud så skönt det är i lä när solen ligger på:D Jag tackar inte nej till fler timmar i solen framöver:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0