Fredag åter igen:D Veckorna rullar på.....

Hej!

Idag är det fredag, precis som alla andra fredagar, men ändå blir man glad!
igår kväll var vi och en bekant på babyland babykväll, med massor med bra erbjudanden?! haha vi hittade ingenting och konstaterade bara att kön var sjukligt lång!

Ajja resultatet blev iaf att jag idag är utan bankomatkort då jag var för lat och ta med mig min egen plånbok, så mitt kort ligger kvar i Lasses plånbok, som befinner sig i Skärblacka idag:/ Typiskt när jag kände för att spendera lite pengar idag:P

Men men...sånt är livet! Får väl sysselsätta mig med något helt annat, typ städning, vad vet jag!

Igår var vi iaf på öppna förskolan igen, Wilma tyckte det var jättekul och busade omkring hela eftermiddagen:D

Idag ska jag göra närvaroprov, sen har jag massor att göra i helgen till en inlämningsuppgift, men känner att det kommer nog flyta på bra om jag bara sätter fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0