Godmorgon!

Godmorgon gott folk:D Här har vi varit vakna ett tag, men jag tror att jag ska passa på att sova lite ihop med Wilma sen senare, känner att det blev lite väl tidigt imorse:P

Idag ser vädret lovande ut så jag har redan hunnit med att städa av köket och tänkte även hinna med lite annat med innan lunch. Kan ju vara skönt att få komma ut i eftermiddag utan att ha massa måsten som tynger ner axlarna.

Kursen jag påbörjade i måndags verkar inte vara den roligaste, men om man bara engagerar sig lite kan man nog vända på den upplevelsen med. Social omsorg heter iaf kursen...
Känner att halvfart är lite väl sakta just nu för min del, men det kommer väl kännas som ett bättre beslut när väl bebisen är här!
Förövrigt har jag inte ännu fått något slutbetyg i min föregående kurs, för min lärare där är riktigt seeeeeg:/ När han väl har kollat igenom mina uppgifter och tagit ett beslut om mitt betyg ska man ha ett telefonsamtal med honom och diskutera alla sina uppgifter, för att ha nska kontrollera att det verkligen är jag som har gjort dem. Under samtalet har läraren också som ett litet muntligt prov, för att kolla att man kan det man ska! Vilket inte är något problem om läraren nu hör av sig inom en rimlig tid....Men som sagt har han varit seg som attan under hela kursen, vilket inte bådar gott. Jag har ju nu påbörjat en ny kurs, om han inte hör av sig inom den närmsta tiden kommer jag att blanda ihop allt med den nuvarande kursen eftersom att kurserna går hand i hand:S
Ajja han får väl ha förståelse för det om jag råkar svamla om mina uppgifter jag har nu:P

Min lilla bebis i magen bråkar lite med mig sen igår kväll! H*n har lagt sig och trycker nu med huvudet på den främre fogen=( Inte skönt när man redan har sådana problem med foglossningen, nu är värken istället konstant...Många timmars sömn?, njaaaaa.....
Den lilla krabaten få gärna bestämma sig för att komma ut i helgen:P Måste bara packa väskan först.....! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0