Godnatt och tack för idag!

Nu tänkte jag hoppa i duschen för att sedan inta sängläge:D Huvudvärken hänger kvar så ska bli riktigt skönt att sova lite!

var hos barnmorskan idag som nämnt i tidigare inlägg, allt så bra ut och jag fick se den lille krabaten i magen:D Längtar så otroligt mycket till att få hålla en liten bebis i famnen, MIN lilla bebis ♥
ultraljudet gjordes för att barnmorskan ville kolla hur bebben låg i magen, och eftersom jag har väldigt ont så ville hon inte trycka allt för mycket....så hon erbjöd att kolla med UL:D inte mig emot att få ta en tjuvtitt såhär en månad innan beräknad ankomst!
H*n låg nu iaf med huvudet neråt, ruckbart och långt ner i bäckenet....så lär inte flytta på sig igen! Inte konstigt att jag upplever att magen sjunkit lite redan då:P

Imorgon ska det städas efter min förmåga, för här ser det ut som ett bombnerslag efter en veckas fullspäckat schema!!

Nej sängen var det:D Natti! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ruckbart? Inte fixerad då när den ligger så långt ner då?

2011-03-09 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0