Hej och hå!

haha eller som Wilma brukar säga när någon ska åka iväg, he hå:D:D

Nej men iaf så skulle jag idag till öf, men blev inte så utan jag satt fart och städa här hemma! Wilma har hjälpt till med att skura och damma=)
förstår inte varför jag inte bara kan snabbstäda, för mig tar det evigheter för jag ska gno på varenda liten centimeter av hemmet! Bra är väl det, men är lite tröttsamt att det alltid ska ta en heldag.....
Har nu bara vardagsrummet kvar, men bebben vägrar:/ Har fått onda sammandragningar, så tog nu två panodil och hoppas på att det går över....än får du inte komma:P Hihi....

snart dyker nog Lasse upp ♥
Då tänkte jag försöka laga lite mat, timjankyckling blir det idag! Mums:D:D
sen hoppas jag att magen tillåter mig att städa färdigt:P

Jag har hela veckan trott att jag ligger superbra till med veckans skoluppgifter, vilket jag gör enligt schemat! Men idag kunde jag inte låta bli och kolla på nästa veckas slutspurt i den här kursen, vilket till min stora fasa kändes som om jag aldrig skulle klara av på en vecka!
Vilken tur för mig att jag kollade, då kan jag påbörja slutuppgifterna i kursen redan i helgen, och förmodligen hinna färdigt i tid...
Så nästa vecka består nog inte mina eftermiddagar av några större nöjen:/
Ajja...så är livet ibland!

Imorgon ska vi till öppna förskolan:D
Har lovat mig själv det i flera dagar nu, bra för wilma att träffa lite andra barn med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0