ingen bebis än....

...men jag har ju min lilla Wilma att mysa med här hemma:P Och det tackar man ju inte nej till!

Har spenderat de senaste dagarna ute i stort sett, pysslat lite i trädgården och solat:D Wilma har skruttat omkring och rensat rabatterna och lekt med sin morfar! Jag orkar inte riktigt med hennes takt i lekparken, så hennes snälla morfar har varit här och lekt med henne:D
Inte Wilma emot, då hon älskar sin morfar...

Jag mår som man brukar i slutet av en graviditet, och det är svårt att låta bli att gnälla:P Har en konstant värk nu, som känns som väldig ond mensvärk...den släpper inte, men kommer inte heller i omgångar...så det är ju inte förvärkar! Tror helt enkelt att tyngdlagen har sin gång och inte så konstigt att man har ont när hela tyngden ligger och trycker ner mot bäckenbotten...
trots det och massa andra "känningar" har jag redan ställt in mig på att gå över tiden....visst är man knäpp! Har ju inte BF förrän nästa lördag, men ändå känner jag inte direkt något slut på det här....Jag förstår inte riktigt att jag snart är tvåbarnsmamma...och det väldigt snart!
Därför tror jag att bebben inte vill titta ut innan BF, jag har ju inte börjat "boa" här hemma;P

Men jag längtar verkligen till att få hålla min lilla bebis:D Och så längtar jag till att foglossningen ska släppa något, så jag iaf kan börja gå  promenader igen! Jag vet att jag förra gången blev så besviken att foglossningen inte släppte helt efter förlossningen, men den här gången räknar jag inte med att det onda ska vara borta, utan mer att det är så uthärdligt att man orkar med en promenad, kanske ett pass pilates och att leka med min lilla Wilma ♥ Känner att jag har en lång kamp att hitta tillbaka till mig själv....Många kilon extra har det blivit under två täta graviditeter+ att jag inte kunnat röra mig som jag vill. Men snart har jag all tid i världen att komma i den form jag vill igen:D
...tänk att få gå och handla kläder och faktiskt känna sig nöjd med inköpen, inte bara; den döljer mina "volanger" bra:P
Som sagt, lång tid dit...men ändå:P
Jag räknar absolut inte med att se ut som innan jag blev gravid, jag har ju ändå fött två barn och det sätter sina spår...men jag vill kunna känna mig nöjd med mig själv....
Nej nu ska jag itne tråka ut er med mina konstiga tankar:P

I helgen har vi iaf planerat in att premiärgrilla på lördag, om nu vädret blir det utlovade! Någon snäll granne tände grillen redan igår, och visst luktar det gudomligt när man inte kännt doften under hela vintern!
Så det ska bli kul!
Förövrigt har vi inte planerat in allt för mkt under kommande helg, jag vill helst pyssla lite här hemma då! Vi har varit iväg varenda helg, och förra helgen likaså! Nu känner jag för en trevlig hemma helg med lite pyssel....jag har bla. några krukor jag vill måla vita, så varför inte passa på att göra det=)

Japp det var väl en liten uppdatering om mitt sååååå aktiva hemmaliv just nu:P Tur att man har folk som kommer och underhåller en under dagarna, mina alldeles egna små cirkusapor, haha....Nej, utan er skulle jag klättra på väggarna här hemma, likaså om jag inte hade Wilma hemma heller! Trots att jag är väldigt orörlig känns det skönt att ha människor runt sig...skulle ju bli deppig att ligga här hela dagarna själv!

9 dagar kvar till BF ♥ (men om du känner för det, får du jättegärna komma redan nu)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0