Jahopp....

...det var blåskatarr förmodligen vår lilla zelda hade=( Antibiotika och smärtstillande i tio dagar för henne! Hoppas för guds skull att det är blåskatarr, för om det inte var det kunde det vara livmoderinfektion, urinsten eller något annat hemskt som kanske måste opereras....usch! Neee nu håller vi tummar och tår för att det går över...

att man kan bli sjuk så plötsligt, igår såhär dags mådde hon prima...
Nu är hon iaf ute med husse på kvällrunda:D

Idag hade jag tänkt att storstäda men hade så mkt sammandragningar att jag valde att tvätta lite istället, gå ut och leka med wilma och bara ha det allmänt mysigt! Försöker ta till vara på de sista dagarna innan vi blir en till familjemedlem....verkligen njuta av min egentid med Wilmis, för sen kommer vi vara en till under dagarna:D

På eftermiddagen åkte Lasse till veterinären och jag lagade gryta...blev kanon med lite kantareller och svart trumpet i:D:D

Imorgon blir det nog städning och öf om vi hinner!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0