Lördag!

hej hallå!

Sitter och väntar på min älskade man (varefter iaf:P), han har varit iväg och jobbat nu på morgonen, men tänkte att vi kunde äta en god långfrukost tillsammans när han dyker upp:D Frukost är absolut det bästa målet på dagen, framförallt på helgerna då man kan sitta liiiiite längre och bara mysa!

trots snön som fortfarande ligger kvar på backen ser vädret lovande ut för dagen:) Solen lyser och småfåglarna kvittrar....

Inte för att jag tror att jag kommer hinna utanför dörren idag, men Wilma och Lasse förmodligen! Jag ska efter frukost sätta mig och göra klart veckans inlämningsuppgift, vilket jag är lite försenad med, men bättre sent än aldrig...Jag kan ju inte rå för att jag varit sjujk under veckan, och om huvudet bankar är det inte det lättaste att koncentrera sig på massa läsning.
Så det ska jag börja med...

Sen efter det blir det slutprov på ungefär 6 timmar!  Inte lika kul men det måste ju göras det med.

Lasse och Wilma ska under tiden på kalas, vilket jag missar, men man får prioritera ibland:P

Ja men det är väl min lördag det, inte världens roligaste, men trots det helt nödvändig!
Hoppas ni får en bra helg mina vänner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0