LÖRDAG:D

Japp idag har det varit lördag heeeela dagen lång:P
dagen började bra, trots problem att hitta kläder att ha på mig! Bebben ligger så långt ner nu att alla byxor klämmer för hårt, riktigt obehagligt!
Så nu blir det mysbyxor för min del ända fram till förlossningen!

tack vare detta problem vägrar jag nu för tiden att visa mig allt för mkt bland folk....visst att man kan skylla på att man är gravid, men någon stans långt där inne är jag nog lite fåfäng:P Vill inte träffa på människor som inte sett mig på länge, och bara för att man ser så jävla sliten ut de sista veckorna under graviditeten kan man ju räkna med att stöta på varenda kotte man känner....haha:P

Vi var iaf en sväng och handlade och sedan bar det av till söderköping, i mysbyxor, på kalas:P hihi, tur att man känner släkten allt för väl!

Kom precis innanför dörren, och jag satt mig direkt på soffan...orkar inte röra mig en meter till idag (möjligtvis till sängen).....
Vi gick en kort promenad i söderköping idag, vilket jag inte skulle ha gjort! Men kul att alltid vara den som ligger kvar och vilar när alla andra umgås då....
Skylla mig själv får jag göra:D

det var iaf god smörgåstårta och trevligt sällskap.


Hoppas ni haft en bra dag!
Godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0