Några timmar senare....

...känner jag att jag har behärskat mig lite igen:P haha...ibland behöver man bara få skriva vad som gnager en! Inte kanske rätt beslut alltid, men som tidigare sagt, min blogg, mina ord....och det är jag som bestämmer över den. Passar det inte är det bara att sluta läsa:P

Iallafall...
efter att lättat hjärtat fick jag besök....blev en kopp kaffe:D Sen blev det städning, och sedan kom mammsen på besök, så vi bestämde oss för att gå ut i det fina vädret! Satt ute och njöt i solen och lekte med Wilma ♥

Vid tre tog Wilma en middagslur och jag passade på att stressläsa lite.....hihi ibland måste man vara lite effektiv för att få ihop livet.
Nu har jag iaf pallrat mig upp från sängen och Lasse och Wilma åkte iväg för att handla.
Min kropp är som en pinne helt stel och orörlig, kan bero på att mitt hem för tillfället är skinande rent, vilket är resultatet när jag överansträngt mig:P

Resten av dagen kommer spenderas i en lugnare takt...
men hej positiva tankar:D Älskar att känna att humöret är på topp...Ibland behövs det lite dalar för att förstå hur härlligt det är att må bra!

Hoppas ni haft en bra torsdag, och imorgon vankas det helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0