...Nu tar vi helg:D:D

Veckans skolarbete är färdigt, vilket betyder att jag för en gångs skull kan ta helg precis som alla normala människor:D
ska bara njuta av att inte ha något som ligger och väntar på att bli gjort...Iofs kan jag påbörja nästa veckas arbete i helgen, men nej....Jag behöver vara ledig och bara umgås med min underbara familj!

Ikväll ska Lasse och jag äta lite räkor och ha en riktig myskväll:D Wilma är såklart hemma, men hon brukar ju inte bli speciellt långvarig på kvällarna....Lillfis får gärna vara med så länge hon orkar! Är så underbart när hon bara sitter och gosar i soffan när hon börjar bli trött...För en gångs skull får man faktiskt krama och pussa lite extra på henne då:P
Men ikväll ska jag rå om min man här hemma....bara för att han är så himla underbar♥♥♥

förövrigt blev det ingen shopping idag, vi slopade det;P Får bli en annan dag då jag känner att jag orkar springa i butiker!

Hoppas ni alla får en kanon helg:D


♥Mina godbitar förra året ungefär den här tiden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0