På besök hos barnmorskan:D

japp, det är vad jag ska göra idag, ska ner till Lovisa mottagningen för att träffa min barnmorska:D Eller rättare sagt en helt annan barnmorska då min var sjuk, men ändå!
Ska bli kul att höra på hjärtat och kaaaaanske få ett UL idag:D Men det är väl inte högst troligt nu när min barnmorska var sjuk, får nog vänta tills hon är frisk igen....

Iaf ska Wilmaplutt vara med sin morfar och morbror under tiden, då hon tycker att det är jätteläskigt att lyssna på bebisen hjärta! Ren skräck är vad man hör i hennes gråt, vilket stressar upp mig + bebisen, vilket leder till att jag får ligga där mer än nödvändigt eftersom de vill se att pulsen på bebben går ner till normal igen...Hmmm....
Konstigt att man kan påverka den lilla så mkt genom stress, inte konstigt dem säger att man ska ta det lugnt när man är gravid:D

Sen får vi se vad som händer mer, men hade planerat att prata lite om förlossningen och om hemgång efter den med min barnmorska, men som sagt, hon är inte där idag:/
Känns inte helt okej att prata med någon som inte direkt är insatt i min graviditet, och hur jag tänker angående förlossning, sjukhus och allt där omkring!

Ajja det blir nog kanon det här!

Eftersom det har blivit en tradition att gnälla lite när jag väl skriver, kommer här mitt dagen gnäll:
Mitt huvud håller på att sprängas i bitar!
aaaaah tror det beror på att jag sover som en kratta, har haft huvudvärk i en vecka nu utan att det blivit bättre. Första tanken var havandeskapsförgiftning, men mina andra värden är bra....så det beror nog på sömnbristen...

Imorgon är det 30 dagar kvar till BF ♥ 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag ser bara fram emot förlossningen när jag ser sånt ^^ Måste vara fröken tvärtemot ;)



Nae, jag tycker inte det är rättvist att jag ska dras med en förkylning med.. Tycker jag har det knepigt ändå :P

2011-03-08 @ 21:15:38
URL: http://zingmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0