ruckbart:D

Hade fått en kommentar utan någon att svara till, så svarar här igenom:D

Barnmorskan sa att barnet låg långt ner i bäckenet men att hon fortfarande ansåg att räknades som ruckbart, då hon kunde röra på huvudet lite lite....
men det var inte troligt att det kommer att vända sig igen, och att det under den närmsta tiden kommer att fixera sig helt!

Tyckte med att det lät konstigt att det låg så pass långt ner men ändå inte var fixerat...men men....
haha...låter kanske lite roligt, men när jag sitter ner har jag svårt att sitta med benen ihop just för att jag tycker det känns som något är ivägen:P

Bebisen låg iaf alldeles utmärkt (även om jag inte uppskattar fötterna mot revbenen) inför förlossningen:D

Kommentarer
Postat av: Silastomine

I like this site. Keep it up!

2011-04-28 @ 09:34:59
URL: http://silastomine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0